Wednesday 20 April 2011

irwan mono :)

Salam and hye to all readers.. :) hari ini aku gembira sebab hang out dgn guy bernama irwan mono :) ye,tu bukan nama betul dia tp tu nama popular dia la.wakakakaka.... :D memula jumpa dia rasa mcm malu2 kucing,tp bila da lama lepak2 a.k.a berchit chat bagai,kami jadi mcm da mesra2 alam gitu.wakakaka...yeah, dia ensem.aku tauuu dia ensem..betul,mmg ensem. tapi tu ah,bila lepak2 borak2 ase seronok.rupa2nya dia pun kaki menyakat mcm aku.. aku panggil dia "pak jabit". aku memang suka menyakat dia. wakakakaka...ade 3rahsia tentang aku dia tahu.tu ah aku kene baik2 dgn dia sbb aku xnak dia bocorkn rahsia aku.haha..dia buat aku tersenyum tergelak2 hari ni smpai pipi aku kejang mcm kene botox! well,i have a great time with him. dia kawan yang sangat okay utk dibuat geng menyakat! haha..and he's sweet too :) pas dok lepak2 pekena sotong celup tepung, kami pegi outing jap,amik2 gmbr saje2 :) dia kata "ni la peluang i nak amik gambar u,pasni dah tak dapat.yela u kan busy.jadual u pack.." aku pun tetiba rasa sedih so aku pun okay jela amik2 gmbr selagi ada masa kn. dia bawak aku pegi tempat baikk punya..lawa.first time aku jejak tempat tu..dia kata "i suka la tgk u senyum.." last2 dlm gmbr2 sume aku senyum je..yela aku kan jarang amik gmbr senyum2..mybe this time aku nk buat lain sikit :) gambar akan diupload & anyway today aku happy :) seronok juga dpt gelak2,sambil tu dapat mkn sotong celup tepung yg aku idam2kan slame ni. thanks for today irwan mono :)

No comments:

Post a Comment