Friday 2 September 2011

perhatian.

assalamualaikum.
           okay,serius dah lama sangat kan aku tak post? ye ye.aku tahu..lama dahhh....... -______-"     banyak sgt cerita aku nak ceritakan,tapi tak tahu lah tangan aku larat ke tak,dgn suasana malam yg menggoda aku untuk tidur awal ni.. sebenarnya,banyak perkara yang berlaku dalam masa setahun lebih ni. tak terungkap aku nak rungkaikan satu demi satu perkara. susahlah,aku luahkan dekat orang,orang buat macam nak taknak dengar je. kalau aku tak share problem,cakap aku kerek la sombong la,bla bla bla.... bila bosan2,sms aku,kol aku,tak pun jumpa aku,tanya "apa khabar", untuk penuhkan skrip harian mereka.. bila aku cerita,mata mereka pandang tempat lain sedangkan mata aku tepat memandang mata mereka. hey,boleh tolong fokus tak bila orang tengah share problem? duhhh....sedih betul lah kalau orang tak endah apa kita cakap. sudah sudah,jangan la diberat-beratkan kepala memikirkan tentang aku. ala,biasalah perempuan,nak perhatian sedikit. tak minta banyak pun. jangan sebab kes "perhatian" ini jadi isu sedangkan ia tak memerlukan banyak bajet atau tenaga untuk dipraktikkan. fikir2lah, perempuan itu berbeza dengan lelaki.


No comments:

Post a Comment